نامه غضنفر به همسرش

وبلاگ مخلوط

عاشقانه + مخلوط + طنز +کچاپ

نامه غضنفر به همسرش

روزی غضنفر برای کار و امرار معاش قصد سفر به آلمان میکنه و

همسرش و نوزده بچه قد و نیم قد رو رها کنه

خلاصه

همسرغضنفر گفت :حال ما چه طور از احوال تو با خبر بشیم؟؟؟؟

غضنفر گفت: من برای تو نامه مینویسم....

همسرش گفت: ولی نه تو نوشتن بلدی و نه من خوندن !!!!!!!

غضنفر گفت من برای تو نقاشی میکنم ... تو که بلدی نقاشی های منو بخونی مگه نه ؟؟؟؟

خلاصه

غضنفر به سفر رفت و بعد از دو ماه این نامه به دست زنش رسید ..

این شما و این هم نامه ببینید چیزی میفهمید!!!!؟؟؟؟

 

شما چیزی فهمیدید !!!!!!! من که نفهمیدم

این نامه رو فقط همسر غضنفر میفهمه چی نوشته شده

+
+
+

حال ترجمه از زبان همسرش

خط اول :حالت چه طوره زن ؟

خط دوم :بچه ها چه طورن ؟

خط سوم : مادرت چه طوره ؟

خط چهارم :شنیدم سر و گوش ت می جنبه!!!

خط پنجم : فقط برگردم خونه....

خط ششم : می کشمت

خط هفتم :غضنفر از آلمان...!

خب این یه طرز نامه نوشته دیگه.....


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت16:48---25 بهمن 1391
داداش بیا تو وب سایت ما عضو شو هر روز تو ایمیلت موزیک.کتاب.و.....ببین تو قسمت سوالات شرکت کن و گوشی همراه جایزه بگیر زود باش به 50 نفر اول که عضو میشن جایزه میدیم زود باش غفلت کنی ضرر میکنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, ] [ 16:34 ] [ ارزوجوووووووووون ] [ ]